دستگاه تزریق پلاستیک می‌خواهید؟ فاران ماشین بهترین گزینه است!

۵ بازديد
شرکت مهام آرین ماشین با نام تجاری فاران ماشین (FARAN) با بیش از 40 سال فعالیت و تجربه در صنعت پلاستیک اقدام به عرضه ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع پلاستیک می‌کند.بنیان‌گذاران این  شرکت  کار خود را با ساخت ماشین‌های تزریق آغاز کردند. اما پس از رشد سریع چین در صنعت پلاستیک و استقبال خوب از دستگاه‌های تزریق چینی در ایران، مدیران فاران ماشین نیز تصمیم به همکاری با شرکای تجاری چینی گرفتند. با توجه به تعدد سازندگان ماشین‌های تزریق پلاستیک در چین، این شرکت در طی سال‌های مختلف با چندین سازنده‌ چینی همکاری کرد. در نهایت نیز پس از بررسی تمام جوانب موفق به کسب نمایندگی انحصاری از باکیفیت‌ترین برندهای چینی شد.امروزه صنعت پلاستیک یکی از گسترده‌ترین صنایع در ایران است. کافیست به اطراف خود نگاهی بیندازید؛ در کمتر از چند ثانیه ده‌ها قطعه پلاستیکی خواهید دید که همگی با دستگاه‌های تزریق پلاستیک تولید شده‌اند. از همین رو این صنعت در کشور به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و رشد کرد.از جمله ماشین‌آلات ارائه شده توسط فاران ماشین می‌توان به ماشین‌های تزریق عمودی و افقی، خردکن‌ها و خشک‌کن‌های مواد  پلاستیک اشاره کرد.
  1. در بحث ماشین‌های تزریق، مجموعه فاران ماشین (FARAN) به دلیل رضایت مشتریان توانسته نزدیک به 14 سال نماینده انحصاری شرکت AIRFA چین در ایران را حفظ کند. ماشین‌های تزریق این شرکت که در دو سری AF  و AY تولید می‌شوند از کیفیت، دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند.
  2. در سال‌های اخیر بازارهای جهانی به دلیل کاهش نیروی کار، بالا بردن سرعت تولید و استقبال از تولید قطعات پلاستیک دو جزئی به سمت دستگاه‌های تزریق عمودی سوق پیدا کرده است. به همین جهت ما هم تصمیم گرفتیم در این زمینه ورود کنیم. در نهایت نیز موفق شدیم نمایندگی انحصاری ماشین‌های تزریق عمودی شرکت" LIZHU" چین که از سازندگان مطرح ماشین‌های تزریق پلاستیک عمودی است را به دست آوریم. دستگاه‌های تزریق عمودی این شرکت در طرح‌های با میز با مدل‌های؛ ثابت، تک کشو، دو کشو و گردان با توجه به محصول تولیدی شما قابل انتخاب است.
  3. تجهیزات جانبی صنعت پلاستیک نیز بخش جدایی‌ناپذیر تولیدی‌های پلاستیک است. از پرکاربردترین تجهیزات این صنعت می‌توان به خردکن‌ها و خشک‌کن‌های مواد پلاستیک اشاره کرد. شرکت ما برای تکمیل سبد محصولات خود در زمینه تجهیزات جانبی فاران ماشین نیز اقدام به عرضه محصولات با کیفیت و مطرح برند "SML  "چین کرده است.
  4. از دیگر ماشین‌آلات محبوب در صنعت پلاستیک می‌توانیم به اکسترودرها اشاره کنیم این دستگاه‌ها برای تولید گرانول‌های کمپاند و مستربچ‌ها کاربرد دارند و ما برای رفع نیاز صنعتگران در این زمینه شرکت "KERKE" را انتخاب کرده‌ایم.
فاران ماشین علاوه بر ارائه تجهیزات صنعت پلاستیک در بحث مشاوره رایگان، راه‌اندازی خطوط تولید قطعات پلاستیکی، انتخاب دستگاه تزریق مناسب با توجه به محصول و قالب شما نیز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.همچنین خرید و فروش و کارشناسی دستگاه‌های تزریق پلاستیک کارکرده با توجه به قیمت بالای دستگاه‌های نو از دیگر فعالیت‌های فاران ماشین (FARAN) بوده که برای افراد با سرمایه کم، گزینه خوبی به شمار می‌رود.فاران ماشین (FARAN) در زمینه خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه‌های تزریق با بهره‌مندی از مجرب‌ترین پرسنل فنی نیز فعالیت دارد.منبع : https://faranmachine.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.