بررسي رزومه ماكان آريا پارسا

۳۲ بازديد

    بررسي رزومه ماكان آريا پارسا

 

ماكان آريا پارسا يكي از كارآفرينان و مديران شناخته شده اي است كه با تكيه بر علم و دانش خود و ايراني با جستجو و پشتكار در عرصه هاي خوبي مي درخشد. در كارآفريني، مديريت سازماني، برندها و ساير حوزه‌هايي هستند كه در علم و دانش به موفقيت دست مي‌يابند.

بررسي رزومه ماكان آريا پارسا

رزومه ماكان آريا پارسا

 

    بررسي رزومه ماكان آريا پارسا

 

    دكتر ماكان آريا پارسا كارآفريني و راه اندازي استارتاپ را زمينه اصلي مي داند و از سال 1388 در اين زمينه فعاليت دارد.

 

بررسي رزومه ماكان آريا پارسا

دكتر ماكان آريا پارسا يكي از كارآفرينان و مديران شناخته شده اي است كه با تكيه بر علم و دانش خود و ايراني با جستجو و پشتكار در زمينه هاي موجود مي درخشد. در كارآفريني، مديريت سازماني، برندها و ساير حوزه‌هايي هستند كه در علم و دانش به موفقيت دست مي‌يابند.

اين جوان سي و چند ساله كه از خانواده متوسطي است در رشته هاي كارآفريني، مديريت MBA و مهندسي صنايع دانشگاهي فعاليت مي كند. به دليل اين دانش، او كسب و كار خود را رشد داده و اكنون مديرعامل يك هلدينگ بزرگ با چند صد كارمند است. در ادامه اين مقاله به بررسي دقيق تري از سوابق تحصيلي و كاري آنها پرداخته شده است.

نگاهي دقيق به سوابق تحصيلي دكتر ماكان آريا پارسا

از سوابق دكتر ماكان آريا پارسا در آموزش و پرورش مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

    اخذ دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي در رشته آموزش عالي

    اخذ مدرك كارشناسي ارشد مديريت MBA از دانشگاه صنعتي امير كبير

    مدرك MBA مديريت را از دانشگاه اشتاين‌بيس برلين آلمان گرفت

    اخذ مدرك ليسانس مهندسي صنايع در رشته توليدات صنعتي

    اخذ مدرك MBA مديريت بازرگاني و كار از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

    گواهينامه دوره آموزش عالي حقوق تجارت و داوري

 

در رزومه دكتر ماكان آريا پارسا چه قابليت ها و مهارت هايي وجود دارد؟

علاوه بر سوابق تحصيلي درخشان دكتر ماكان آريا پارسا، توانايي ها و مهارت هايي نيز وجود دارد كه عامل موفقيت آنها در تجارت بوده است. اين موارد شامل موارد زير است:

 

    ارائه مشاوره در زمينه مديريت، بازاريابي و فروش

    انجام پروژه هاي تجاري و فروش

    مشاركت در ايجاد استانداردهاي مديريت كيفيت در سازمانها

    ايجاد پروژه هاي آموزش عالي

    انجام پروژه هاي شبكه و ارتباط

    اجراي پروژه هاي مديريت پروژه

 

چه توانمندي هاي دكتر ماكان آريا پارسا به اين موارد ختم نمي شود و مي توانيد در https://b2n.ir/w41164 بررسي كامل تري از رزومه و سوابق كاري و تحصيلي دكتر ماكان آريا پارسا داشته باشيد.

 

مروري بر سوابق پژوهشي دكتر ماكان آريا پارسا

دكتر ماكان آريا پارسا كارآفريني و راه اندازي استارتاپ را زمينه اصلي مي داند و از سال 1388 در اين زمينه فعاليت مي كند و علاوه بر اين تحقيقات زيادي در اين زمينه در حال انجام است كه همه آنها به موفقيت و رشد كمك كرده است. از كسب و كار به عنوان مثال تحقيقات او در زمينه الكترونيك كه در نهايت آموزش الكترونيكي و مجازي را براي هزاران ايراني در سراسر كشور فراهم مي كند.

علاوه بر اين تحقيقات زيادي در زمينه كارآفريني انجام داده اند. از جمله بررسي جهت گيري كارآفريني و قابليت هاي ارزيابي بر عملكرد سرمايه گذاري هاي جديد شركت. روحيه علمي و پژوهشي او را مي توان عامل اصلي موفقيت او در دستيابي به اهدافش دانست.

 

داشتن رزومه به زبان انگلیسی به دلایل مهمی برای افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی یا تحصیلی بین‌المللی هستند، ضروری است. اولاً، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی کاربرد فراوانی دارد و اغلب شرکت‌ها و دانشگاه‌ها از این زبان برای ارتباطات و مکاتبات خود استفاده می‌کنند. بنابراین، داشتن رزومه به انگلیسی، نشانه‌ای از توانایی شما در ارتباط و ارائه اطلاعات در این زبان است که می‌تواند به شما در جذب توجه کارفرمایان یا دانشگاه‌ها کمک کند.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C.html

ثانیاً، داشتن رزومه به زبان انگلیسی، به شما امکان می‌دهد که به راحتی در بازار کار بین‌المللی حضور پیدا کنید. در جهانی که همکاری و تعاملات بین‌المللی روز به روز در حال افزایش است، توانایی ارائه رزومه به زبان انگلیسی می‌تواند در گسترش فرصت‌های شغلی و تحصیلی شما نقش مهمی داشته باشد. همچنین، این امر نشان‌دهنده تعهد و تمایل شما به پیشرفت و توسعه در محیط‌های بین‌المللی است که می‌تواند جذابیت شما را برای کارفرمایان و دانشگاه‌ها افزایش دهد. در نتیجه، داشتن رزومه به زبان انگلیسی، به عنوان یک ابزار ارتباطی و اطلاعاتی موثر، می‌تواند در رسیدن به اهداف شغلی و تحصیلی بین‌المللی شما کمک کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.