اشکال و اندازه هاي مختلف طراحي

۵۷ بازديد

لگو یکی از محبوب ترین اسباب بازی هایی است که در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و عرضه می شود. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه لگو بازی کنیم. از آنجایی که این سازه های زیبا به اشکال مختلف ساخته می شوند، بسیاری از مردم نمی دانند چگونه با آنها بازی کنند و چگونه فرزندان خود را سرگرم کنند. در این مطلب قصد داریم به سوال پرتکرار با لگو چی درست کنیم پاسخ دهیم.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و جالب ترین اسباب بازی های کودکان است. این اسباب بازی های هوشمند می توانند بر حافظه و تمرکز کودکان تأثیر مثبت بگذارند. به غیر از کودکان، بیشتر بزرگسالان این بازی را برای بهبود تمرکز و دقت خود انتخاب می کنند.

چگونه با لگو بازی کنیم؟

برخی از مدل های لگو به گونه ای طراحی شده اند که دارای نقشه های زیادی هستند و بازیکنان می توانند از آنها برای خلق خلاقیت های زیبا بر اساس تخیل خود استفاده کنند. سایر لگوها نیز دارای جهت هستند تا بازیکنان به راحتی به هدف مورد نظر برسند. با این حال، بسیاری از اوقات مردم هنوز با یک سوال مهم روبرو هستند و آن این است که با لگو چه بازی کنیم؟ در زیر به نکاتی برای بازی با لگو در موقعیت های مختلف می پردازیم.

1- مدل های جدید ایجاد کنید

اگر نمی دانید چگونه با لگو بازی کنید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ها ساخت یک بنای تاریخی یا معروف به کمک قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید به ساختمان های مختلفی مانند خانه، مدرسه، دانشگاه، استادیوم فکر کنید. یک راه آسان این است که تصاویر مکان‌های مختلف را در گوگل جستجو کنید و بر اساس آنها سازه های خود را از ساختمان‌ها ایجاد کنید.

2- از تخیل خود برای ایجاد مدل های جدید استفاده کنید

زمانی که تصمیم می گیرید مدل های جدیدی برای بازی با لگو بسازید و ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کنید، می توانید برخی از قسمت ها را تغییر دهید و از خلاقیت خود برای طراحی آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر برای خود یا فرزندتان یک لگو بچگانه از بین مدل‌های لگو ماشین، لگو نینجاگو، لگو هری پاتر یا هر مدل دیگری خریده‌اید، می‌توانید هر بار که بازی می‌کنید چند طرح را تغییر دهید. شما محدودیتی برای ایجاد تغییرات ندارید و می توانید هر بار از یک قالب جدید استفاده کنید.

3- با استفاده از دانش فیزیک برج های قوی بسازید

وقتی فکر می کنید با لگو چه بازی کنید، بازی که اغلب به ذهن می رسد ساختن ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمان شما فرو می ریزد، باید راهی برای حفظ پایه و اساس برج خود پیدا کنید تا بتوانید آن را دوباره بسازید. در این مورد، شما باید یک پایه عریض و قوی را انتخاب کنید.

برای انجام این کار، می توانید از انتهای مربع و مستطیل برای پایه های خود استفاده کنید و با اضافه کردن هر سطح، مطمئن شوید که فوندانسیون شما می تواند برج را پشتیبانی کند. همانطور که برج شما بلندتر می شود، می توانید از قطعات ترکیبی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و یک بازی رقابتی بسازید.

4- شخصیت مورد علاقه خود را از طریق شخصیت های بازی لگو بسازید

اگر مدام فکر می کنید چگونه با لگو بازی کنید، می توانید شروع به ساخت شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود کنید. آجرهای مختلف لگو به شما این امکان را می دهد که از هر قطعه برای خلق شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا شخصیت های ابرقهرمانی استفاده کنید. اگر به این چیزها علاقه دارید، لگوهای مختلفی مانند لگو دایناسور، لگو پارک ژوراسیک، لگو مارول، لگو اسپایدرمن و غیره برای شما وجود دارد.

همانطور که قبلا گفتیم، لگوها امروزه در مدل های زیادی در بازار عرضه می شوند که می توانید کارتون های زیادی را در بین آنها پیدا کنید. به همین دلیل ممکن است ویژگی های مورد نظر شما نیز در بازار یافت شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.